[vortex] [Fwd: re: configurare NIC]

Dep. MEDIA media@vitrina.ro
Tue, 20 Jun 2000 20:13:06 +0300

Pentru inceput iti spun ca eu sunt conectat pe AOL Instant Messenger cu
nick-ul ovidiupop1

Reiau de la inceput pentru ca mi-e mult mai usor sa ma exprim in
romaneste.

Am avut un server care mergea perfect pe 10 M. Am instalat un switch de
100 M si in cateva calculatoare si placi de 100 M. Printre acestea
serverul (placa 3com) si statiile de lucru (Allied Telesyn) si 2 Mac-uri
tot cu Allied Telesyn.

Dupa instalarea placii 3 com, NUMAI PC-urile cu placa de 100 M se blocau
(am un calculator cu placa Accton care se bloca si el) . Toate
calculatoarele sunt noi (Fujitsu Siemens). Mac-urile merg fara nici o
problema.

In ceea ce priveste compilarea, am compilat doar modulul 3c90x.o si nu
kernelul. Modulul l-am aduagat ca alias pe eth0. Nu am adaugat nici o
optiune pentru modul.

Cand am vazut ca nu merge, am recompilat modulul cu optiunea de SMP
(dupa cum spunea manualul). La fel.

Astept raspuns,
Ovidiu