[vortex] [Fwd: configurare NIC]

Dep. MEDIA media@vitrina.ro
Tue, 20 Jun 2000 21:17:03 +0300

--------------D980D5CD5D782FD5D78708A4

Date: Tue, 20 Jun 2000 20:51:05 +0300
From: "Dep. MEDIA" <media@vitrina.ro>
To: Bogdan Costescu <Bogdan.Costescu@IWR.Uni-Heidelberg.De>
Subject: Re: configurare NIC

Bogdane,

Toate PC-urile cu 100 M merg perfect intre ele, si merg impreuna cu placa de
10 MB in server.

> Deci din cate inteleg, ai schimbat placi atat in server (cu 3Com) cat si
> in unele PC-uri (Allied Telesyn). Asa este?

Da.

> In orice caz, sustin in continuare ca problema este cu WinPC-urile si nu
> cu server-ul. Faptul ca Mac-urile merg fara probleme este o dovada in
> plus.
> Poti incerca sa transferi intre 2 WinPC-uri?

Da. Chiar am jucat Quake.

> [...]
> Dupa cum am scris si in mesajul precedent, pot exista mai multe cauze care
> sa produca blocajul. Una ar fi o placa de retea proasta (cu un bug
> hardware), alta ar fi un driver care sa nu mearga bine (pe care il ai
> numai in forma binara pt. Win); mai poate exista si posibilitatea ca
> datele pe care le primesti de pe retea sa nu poata fi scrise cu aceeasi
> viteza pe discul local si se ajunge la o supraincarcare, moment in care
> Win poate sa se blocheze. In momentul in care placa este de numai 10MBit
> (ori in server ori in client), nu mai primesti datele atat de rapid si ele

Practic se intampla in felul urmator. Error in driverul at.....sys la adresa
.... si s-ar putea sa mearga bine mai departe (asta spune Windowsul)
Placile de 10 MB pe PC se inteleg de minune cu placa 3com de 100 M din server.

> Adica in /etc/conf.modules ai "alias eth0 3c90x". E in regula! (alias are
> mai multe intelesuri...)

Exact. (numai ca in modules.conf - tot aia)

> Intr-un fel, ma mir ca a mers sa rulezi un kernel UP cu un modul SMP! In
> orice caz, poti ramane la UP linistit!

Mai e o chestie aici. Cand am compilat cu UP, am primit vreo 10 Warning-uri.
Cand am compilat cu SMP - nimic. Nici unul. Daca vrei iti trimit README-ul in
care scrie clar ca pentru Caldera 2.3 s-ar putea sa fie nevoie sa dai
parametru de SMP chiar daca e UP.

Eu sunt convins ca de driverul. Poate e PnP-ul din bios. Am citit pe undeva de
modificarile care s-au facut in BIOS la presiunile Microsoft.

Salut,
Ovidiu

--------------D980D5CD5D782FD5D78708A4--